Wyszukiwarka
Liczba elementów: 5
Zachęcamy do udziału w III Forum Regionalnym w dniach 14-15 listopada 2019 r. Hasłem przewodnim III Forum Regionalnego będzie przemysł. Pokazany będzie z perspektywy rożnych płaszczyzn np. gospodarczej i kulturowej i prześledzić będzie można jego wpływ na rozwój niektórych miejscowości znajdujących się w granicach województw śląskiego i małopolskiego. Ważnymi elementami związanymi z tym tematem są także: migracja ludności, tworzenie nowych miejsc pracy, asymilacja, upadek zakładów pracy, dziedzictwo kulturowe, czy szlak zabytków techniki. Przemysł – jest zatem bardzo pojemnym pojęciem, dającym możliwość szerokiej narracji.
Zachęcamy do udziału w III Forum Regionalnym w dniach 14-15 listopada 2019 r. Hasłem przewodnim III Forum Regionalnego będzie przemysł. Pokazany będzie z perspektywy rożnych płaszczyzn np. gospodarczej i kulturowej i prześledzić będzie można jego wpływ na rozwój niektórych miejscowości znajdujących się w granicach województw śląskiego i małopolskiego. Ważnymi elementami związanymi z tym tematem są także: migracja ludności, tworzenie nowych miejsc pracy, asymilacja, upadek zakładów pracy, dziedzictwo kulturowe, czy szlak zabytków techniki. Przemysł – jest zatem bardzo pojemnym pojęciem, dającym możliwość szerokiej narracji.
więcej >>
Dodaj do planera
Redakcja portalu WaszaTurystyka.pl i Śląska Organizacja Turystyczna zorganizowały 13. edycję Forum Promocji Turystycznej. Jest to jedno z najważniejszych wydarzeń branżowych w Polsce.
W dniu 7 października 2021 r odbędzie się II Forum Marki Miejsca SPECIFICA - online. SPECIFICA to konferencja poświęcona marketingowi terytorialnemu. Jej pierwszą edycję, która odbyła się w październiku ubiegłego roku, zdominowała tematyka wpływu pandemii na turystykę, kulturę i rekreację, w tym ich komunikację marketingową.
więcej >>
Dodaj do planera
W dniu 7 października 2021 r odbędzie się II Forum Marki Miejsca SPECIFICA - online. SPECIFICA to konferencja poświęcona marketingowi terytorialnemu. Jej pierwszą edycję, która odbyła się w październiku ubiegłego roku, zdominowała tematyka wpływu pandemii na turystykę, kulturę i rekreację, w tym ich komunikację marketingową.