Festiwal Industriada 2012 otrzymał nagrodę w Konkursie Marketingu Bezpośredniego „Golden Arrow” w kategorii experiential marketing – event marketing. To już kolejna prestiżowa nagroda dla Święta Szlaku Zabytków Techniki!
Festiwal Industriada 2012 otrzymał nagrodę w
Konkursie Marketingu Bezpośredniego „Golden Arrow” w kategorii
experiential marketing – event marketing.
Celem organizowanego przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu i VFP Communications konkursu jest promowanie efektywności w działaniach marketingowych. Szczegółowej analizy i rygorystycznej oceny największych kampanii reklamowych w Polsce podejmują się specjaliści z branży. Oceniana jest kreatywność oraz świeżość podejścia elementów kampanii.
Po przejściu wstępnego etapu selekcji w kategorii experiential marketing – event marketing nominowano oprócz
„Industriady 2012” –zrealizowanej na zlecenie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego przez
agencję Business Consulting w Katowicach– również takie projekty jak: „Orlen Warsaw Marathon” - agencja Live dla
PKN Orlen SA, „Aktywacja Coca-Cola w oficjalnych strefach kibica na UEFA Euro 2012 w Polsce i na Ukrainie” – Havas Engage Warsaw dla
Coca-Coli, „Kocham Polskę za” – Cheil Polska dla
Samsunga.
Podczas uroczystej gali konkursu statuetkę odebrał Włodzimierz Majer, prezes Agencji Business Consulting.
VFP Communications prowadzi działalność wydawniczą („Handel”, „Media & Marketing Polska”, „Food Service”). Jest dostawcą informacji online (mmp24.pl) oraz organizatorem konferencji i konkursów branżowych („Kreatura” i „Golden Arrow”).
Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB istnieje od 1995 roku i jest najważniejszą organizacją non profit, która zrzesza najbardziej dynamiczne firmy działające w obszarze marketingu bezpośredniego i interaktywnego, przestrzegające najwyższych zasad etycznych. Misją Stowarzyszenia jest integracja i rozwój branży marketingu bezpośredniego i interaktywnego, promocja najlepszych rynkowych praktyk oraz firm stosujących najwyższe standardy działania.
W jury znaleźli się najlepsi polscy specjaliści z dziedziny marketingu.
Przewodniczący jury:
Piotr Strzelczyk, dyrektor marketingu beauty care, Henkel Polska
Przedstawiciele marketerów:
-
Michał Dolny, dyrektor departamentu marketingu, Netia
-
Piotr Lipiński, senior marketing & PR manager, Payback
-
Patrycja Klarecka, dyrektor departamentu marketingu, Bank Zachodni WBK
-
Tomasz Kosko, media manager, Polpharma
-
Dariusz Sas, marketing manager, Philip Morris Polska
-
Anna Telakowiec, marketing director, Bonduelle Polska
-
Marta Życińska, dyrektor biura marketingu, Grupa PZU
Przedstawiciele agencji:
-
Jan Biłyk, CEO, Laurens Coster
-
Yuri Drabent, dyrektor kreatywny, Lubię to – Social Media Agency
-
Przemysław Orłowski, managing director, Marketing House
-
Tomasz Pakulski, dyrektor marketingu i sprzedaży, Redlink
-
Łukasz Smoliński, partner i wiceprezes zarządu ds. rozwoju biznesu, grupa kapitałowa Andmore
-
Mariusz Winkler, prezes zarządu, Instytut Marketingu i Komunikacji Inmark
-
Robert Witkowski, creative director, Momentum Worldwide
-
Zbyszek Wysocki, head of planning, Proximity (Grupa BBDO)
Jest to już kolejna nagroda jaką otrzymała ubiegłoroczna edycja Święta Szlaku Zabytków Techniki. W tym tygodniu Województwo Śląskie za Industriadę 2012 jako najlepszego projekt w dziedzinie budowania marketingu miejsc zdobyło Grand Prix i II miejsce w konkursie Welcome 2013.
Więcej na stronie:
www.goldenarrow.pl